سایبان ماشین مهرگستر11

 

تا به حال اسم سایبان ماشین قابل حمل را شنیده اید؟ در این مطلب قصد داریم شما را با سایبان های خودرو قابل حمل آشنا کنیم تا با ویژگی های آنها بیشتر آشنا شوید.

از آن جایی که خودرو جزو اموال با ارزش محسوب می شود. همه ی ما این دغدغه را داریم که حتما خودروی خود را زیر سقف یا پارکینگ قرار دهیم؛ تا دچار آسیب نشود. علاوه بر این مورد امنیت خودرو نیز در پارکینگ تامین می شود.

اما با این وجود بسیاری از ساختمان ها در سطح شهر وجود دارند که فاقد پارکینگ می باشند. این مشکل بسیاری از ما است که نمی دانیم در این شرایط چطور از خودرو خود محافظت کنیم. تکنولوژی در این شرایط به کمک این دسته از افراد آمده است؛ و کار حفاظت از ماشین را راحت تر کرده است. با وجود تکنولوژی می توانید با نصب یک دزدگیر امنیت ماشین خود را بالا ببرید. و با نصب سایبان ماشین از خودرو خود در برابر شرایط نا مناسب آب و هوایی مراقبت کنید.

از زمان های قدیم، کاربرد سایبان برای ایجاد سایه بود و همچنان نیز جزو مهمترین کاربرد های آنها محسوب می شود. اما با بکارگیری تکنولوژی این امکان به وجود آمده است؛ که از این وسیله استفاده های بهتری نیز انجام شود. با بکارگیری موتور برقی برای سایبان ماشین قابل حمل این امکان به وجود آمده است؛ که محصولی کارآمد تر و بادوام تری داشته باشیم. شما می توانید به آسانی سایبان ماشین قابل حمل را بر روی خودرو خود نصب کنید و حتی در مسافرت نیز می توانید با خود همراه داشته باشید.

یک مدل از این سایبان های قابل حمل که موتور برقی دارد؛ شارژی می باشد و شما این امکان را دارید که بعد از 3 الی 4 ساعت شارژ از آن تا مدت ها استفاده کنید. چادر های بکار رفته در سایبان ماشین محکم می باشد؛ و از سقف و بدنه ی خودرو در برابر افتادن برگ درختان، چوب درختان، سنگ و فوضولات پرندگان و … محافظت می کند.

یکی از مهمترین ویژگی های سایبان ماشین قابل حمل در مقایسه با سایر سایبان ها این است که توانایی این را دارد که هر جا آن را با خود ببرید. این وسیله باعث می شود دیگر دغدغه محل پارک و خطرات آن برای خودروی خود را نداشته باشید. این وسیله ضد سرقت می باشد و دارای بند های محکمی می باشد که در درون آنها از سیم استفاده شده است.

سیمی که در داخل سایبان ماشین قابل حمل وجود دارد، قابل بردین نیست و پس از نصب بایستی بین درب های خودرو قرار بگیرد. یکی دیگر از ویژگی های این وسیله، داشتن حجم کم و سبک بودن آن است. این سایبان فضای زیادی از صندوق عقب خودرو ها اشغال نمی کند و به راحتی می توان آن را در صندوق بدون اشغال فضای زیاد قرار داد. شما این امکان را دارید که آن را در سفر ها با خود همراه داشته باشید و در زمان لزوم از آن استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های سایبان ماشین قابل حمل این است که می تواند هم سایبان ماشین شما باشد و هم محلی برای استراحت شما. چنانچه اهل سفر و ماهگیری باشید می دانید که بزرگترین دغدغه این افراد داشتن سایبان محکم می باشد. با داشتن سایبان ماشین قابل حمل می توانید همزمان از چتر خودرو و سایبان چتری آن بهره مند شوید. بهتر است مطلب نکات مهمی که برای سایبان خودرو وجود دارد را نیز بخوانید.

سایبان ماشین اتوماتیک برای انوع ماشین ها قابل نصب و استفاده می باشد و هیچ گونه محدودیتی را ایجاد نمی کند. باز و بسته کردن این دستگاه بسیار راحت است و تنها با یک ریموت امکان پذیر می باشد. باز کردن چتر های خودرو تنها 8 ثانیه زمان می برد و به آسانی می توان آن را باز کرد.

یک دیدگاه بگذارید

11 + 16 =